A little preview..

Il luogo della caotica organizzazione, del delirio pre-show, dell'ansia da prestazione e dalle mille interviste pacate che hanno come sfondo la pazzia più assoluta. Adoro i backstage per questo motivo, anche se ci si sente sempre fra i piedi, nel vero senso della parola. Chi chiacchiera con nonchalance, chi rilascia dichiarazioni, chi veste chi sveste, chi trucca. Una vera gabbia di matti...seppur con charme!Ma la bellezza sta nel contrasto netto tra il prima e il dopo. I vestiti sono lì appesi, si possono toccare, annusare, osservare, criticare o ammirare; finita la preparazione si scende in passerella e lì si può solo sentire, che sia una sensazione, che sia la musica scelta come sottofondo.

The place of the chaotic organization of the pre-show frenzy, from performance anxiety and a thousand interviews that have soothed the background absolute madnessI love the backstage for this reason, even if you feel always between lots of feet, in the true sense of the wordThose who chat with nonchalance, who makes statementsthose who wears who undresses, who make-up. A real madhouse ... albeit with charm!But the beauty is in striking contrast between the before and after.The clothes are hanging thereyou can touch, smell, observe, criticize or admireover the preparation on the catwalk and go down there you can only hear, it's a feeling or the music is chosen as the substrate.



click and continue...

Lo stile Pierre Ancy è sempre pulito, minimale, e sorprendente per creatività. Ecco alcune foto che ho scattato nel backstage..a presto l'intera sfilata e la review sulla collezione..

Pierre Ancy style is always clean, minimalist and surprising for creativityHere are some photos taken in backstage .. soon the entire fashion show and review of the collection ..



Stay tuned...




all rights reserved Patchwork à Porter

Sabrina Tassini

Italian mag&web editor about design, fashion, art and travel

Instagram